lpak2 sambil makan kuaci...!!!

kalau asik bermenung pon xdapat ape..
dari ko dok sibuk suit2 bibik sebelah..baik lpak ngan wa crita2 bnda yg leh menjana mase depan ckit.. ckit jela..byk kita gelak2 suda..;)

Saturday, July 28, 2012

perempuan..

"saya rasa saya memang tak layak ade boy friend kot"  

pui!! ayat konon nak merendah diri.. padahal skandal dah sane sini.. ko tak payah nak rasa sangat.. orang macam ko mmg xlayak pon kalau xpandai berubah..

"kita xpayah pedulikan apa org nak kata.. janji kita bahagia.."

hakk tuihhh!! sampai laki yang keberapa ratus ko nak ckp mcm tu.. baru kau tahu nak berhenti.. bodoh.. dah kalau kau xpeduli sekeliling.. kau nak bercampur dengan siapa? bangang..

"saya tak kisah siapa awak.. bukan saya pandang pon harta-harta ni.."

memang la kau xpandang janji ko nak enjoy je.. kau peduli ape akan datang kan.. jangan berlagak perempuan baik la..

"diri saya ni kotor.. tak nak awak kotor sekali"
wah.. drama king.. boleh wat lap kaki tak? celaka..

(sekadar contengan) aduhai...







No comments:

Post a Comment