lpak2 sambil makan kuaci...!!!

kalau asik bermenung pon xdapat ape..
dari ko dok sibuk suit2 bibik sebelah..baik lpak ngan wa crita2 bnda yg leh menjana mase depan ckit.. ckit jela..byk kita gelak2 suda..;)

Friday, November 25, 2011

bila malam aku rase sunyi nak mampos...!!

time2 cmni patut aku da tdo.. sejak dua menjak dok kat tmpat baru ni.. xde benda pon nk wat selain masak ntuk dr sendiri n tdo..... ni aku curi2 gak mase lepas tekanan jap..
celaka.. boring.. tp wa kne bertahan.. misi smpan wang..hahaha..wa mau kawen..beli uma..beli keta besar..bawak mak bapak wa hj or umrah... tp malangnya haram xnmpak ape pon...mungkin misi ini baru bermula.. bermula bersama2 sempena awal muharam mendatang..ecehhhh!

time cmni gak la aku g cr buku2 ape ptut ntuk dibaca.. untuk ilangkan boring aku..
lpas beli  je buku.. terus sedut bau buku baru tu dalam2... hurmmmmmmppphh arghhhhhhhhhhhhhhhh.... lega..bau buku membuatkan otak aku hilang jap melayang teringat zaman dpat buku teks time sekolah...ape kaitannya pon aku xtau.. haaha..
tdolah sial... sok kje...!!

No comments:

Post a Comment